Merhabalar benim sizlere bir sorum olacaktı çoğu ablalarımız tecrübeli olabilir bu konuda ilk gebeliğim ve 32+2 şuan da bugün doktora gittim herşey normal dedii normal mi olur bebek sezeryan mı bilemem zayıfsın 3 hafta sonra çatı muaynesine gell anlaşılır dedi doktorum ve ben çatı muaynesinden baya korkuyorum bana bu konuda yardım edebilirmisiniz nasıl bişey neler oluyor hemen bitiyor mu acaba yada ağrısı sürüyormu günlerce 😊