Zeyyyn Açlık 90 çıktı glukoz 1 saat 189 2 saat 121 çıktı şeker 2ciyimi baz alıyor 1 saat sonra çıkanı mı
Burcu4135 Zeyyyn 3 saat mi ac kaldınız? . Su test korkulu rüyam. Bu hafta ici yaptırmayı düsünüyorum bende. Bide glikozun tadı cok mu tatlı? Sacma bir soru oldu ama 😁 ben tatlı seylerden nefret ediyorum
Zeyyyn Burcu4135 hastane kendisi verdi glukozu tadı kötü değil ama mecbur içtim limonluydu 3 saat olsa akşamdan beri aç kalıyorsun yani 8 10 saat açlık istoyolar 😂
Zezeeeyyldrm Burcu4135 Valla ben cuma günü 75 lik içtim tek seferde beklemeden diktim kafaya sıcak gazozdu bildiğin öyle dayanılmayacak gibi değil iyikide yaptım sende korkma
Sarew Zeyyyn 1. saat 180 saat 153 gr olmalı demişti doktor bana 75 gr da ben de yaptırdım benimki de biraz yüksek çıktı
Zeyyyn Sarew doktor 2 ci sonuç çıkmadan verdi zaten şeker cihazı da Bi sorayım dedim böyle olan var mı diye mecbur diyete devam 🙃
Sarew Zeyyyn ben 28.haftadan beri diyetteyim vallahi 1 hafta ölçüm yaptım sınırın altın da çıkıyodu doktor şüphelendiğin zamanlarda ölçüm yap dedi öyle devam ediyorum bakalım hakkımız da hayırlısı 🤭
Zeyyyn Sarew 1 ay yaptım diyet hiç düşmedi dedim bari yiyim sonra yiyemicem şimdi sonuna kadar devam 😂 Hayırlısı Rabbim daha kötü dertler vermesin bunlar düzene girer inşallah
Burcu4135 Didonutella bende reflü var zaten o kadar nasıl ac kalacagım bilmiyorum. Siz atlatmıssınız ne güzel darısı basıma. İnsallah bir sıkıntınız cıkmaz.