Beril123 Kızlar merak ediyorum doktorunuza her an ulaşabiliyor musunuz ? Bir şey sorduğunuzda mesaj olarak vs tavrı ne ?
Burcu4135 Beril123 evet arıyorum birsey oldugunda ulasamayınca o geri dönüyor. Yada wp dan yazıyorum ne sorduysam acıklayıcı sekilde ses gönderiyor anlatıyor. Cok memnunum doktorumdan.
Meryemce92 Beril123 Evet doktorumun bende numarası var herhangi birşey sorduğumdada cevaplıyor görüldü atmıyor en azından. En son kan tahlili sonuçlarımı atmıştm direk cevap verdi. Çok memnunum doktorumdan.
xsedapolat Beril123 evet canım kesinlikle iletişim kurabiliyoruz dün gece ben sancılandım mesaj atıp uğraşmak yerine hemen aradım hastanedeki nöbetçi doktora bütün bilgilerimi atıp gebelikte nasıl ilerlediğimizi paylaştı hastaneden sonra da gece boyu iletişim kurduk eksik olmasın ilgileri çok başka
Siibeell Beril123 istediğim zaman ulaşabiliyorum, kendisi dogumda felan olursa hemşiresininde numarası var onuda arıyabiliyorum sekreteride arıyabiliyorum ulaşamadıgım zaman yok yani illaki birine ulaşıyorum
MinikMucizeninAnnesi Özel hastaneye gidiyorum ama bırak doktoru hastaneye bile ulaşamıyorum resmen. 13 haftalık hamileyim,doktorumdan memnunum aslında ulaşamamak konusu dışında hastaneden değilim ama😔
Nur_93 Bende her aradığımda ulaşıyorum çalışmadığı zaman evde olduğunda bile açıyor Allah razı olsun 🙏 ve telefonunu kendi vermişti zaten sürekli hastası olduğum için
Ozumdagg Bende 11 haftalık hamileyim şu ana kadar özele gittim. Ama doktorun tavrı vs hiç hoşuma gitmedi. Ayrıca resmen karaborsa olmuş cok iyi doktorlar devlette üniversite hastanelerinde de var. Ben ünv hastanesinde bir doktor buldum ona gideceğim .
Gizmom Beril123 evet mesajla ulasıyorum ama cok sacma ve gereksiz gördüğüm seyleri yazmıyorum yazarsam ayda 1 belki yazarım
Taze_gebe Beril123 cebi de var dahilisine de ulaşıyorum. Mesai saatleri içinde cebinden rahatsız etmiyorum. Kadın ztn yoğun doğum oluyor, başka ameliyat vs oluyor. Asistanı yönlendiriyor. Kendimce acil bişeyse mesaiyi bekleyemeyeceksem cebinden rahatsız ediyorum. Geç de olsa dönüyor.
Mom0891 Beril123 evet canım bir sorun olduğunda arıyorum saat kaç olursa olsun yazıyorum.Aradıgımda açmazsa veya ulaşamazsam geri dönüyor.Küçük sorunları bile ertelemiyor yapılabilecekleri söylüyor.
AhahHbzhz Beril123 benim doktorum mesaji gec gorebilirim gece yarısıda olsa ara herhangi bi sikintida yada merak ettiğin bisey olur endişelendigin gece bile olsa sakin çekinme der bende bi sıkıntım olduğunda ararım çok ilgili hemen anlatır cevaplar
Mavideniz26 Beril123 ben hastanemden ve dokturumdan memnunum ama doktor kendi numarasini hastalariyla paylasamiyor,birşey oldugunda hastaneyi ariyip bagliyorlar ona oyle iletişime girebiliyorum.
Yasoo96 Beril123 ozel klinige gidiyordum daha once . Numarasini falan vermedi. Ulasmam da gerekmedi acikcasi ama ulasilabilir olmasini beklerim bi doktorun. Simdiki doktoruma her turlu ulasabiliyorum cok sukur. Bence en dogal hakkimiz aciliyeti olan bisey de doktorumuza sorabilmek 🤰🏻
Pakize_dogan Beril123 canı isteyince cevap veriyor malesef daha pek memnun değil bir şans daha vericem
Pakize_dogan Beril123 canı isteyince cevap veriyor malesef daha pek memnun değil bir şans daha vericem
Seymamuge Beril123 elbette ulaşıyorum tavrı gayet normal hiçbir ses değişimi yok zaten benim için önemli olan ulaşabilir olması
Hasibe04 Beril123 evet bir sorun yaşadığımda veya bir şey sormak istediğimde arasamda açar bazende yazarım o şekildede cvp verir hiç ulaşamadığım olmadı
Beril123 Haftama geldim çok kararsızım hala aklımda doktor değiştirmesem mi düşüncesi var ya . Ne güzel hepinizin ki çok ilgili
tugbakaragul Beril123 Bende dilediğim zaman ulaşabiliyorum. Numarasını ilk muayenede verdi. Duruma göre mesaj atıyorum veya arıyorum, o an dönüyor veya müsait değilse müsait olduğu ilk an görüyor ve açıklayıcı şekilde yardım ediyor.