Gizce23 Arkadaşlar merhaba ben gebelik testi yaptım ılk başta cok hafıf sılık zor gorunen bir çizgiydi 2 saat sonra ise daha belirgin kırmızı bir çizgi oldu sizce hamilemiyim 1 ay önce düşük yaptım resim koyamıyorum nasıl koyuluyor bilmiyorum daha dogrusu 
Hatice_ee Gizce23 bende ayni sekilde araligin 15 inde kurtaj oldum bir sonraki ay cok silik cizgiresimde bile zor gorunen bi cizgiydi ve hamileydim hamilr olabilirsin ayni gun 2 3 test yapmak yerine 2 gunde bir yap daha net belli olur
Zeynepnurr Gizce23 bence hamilesin canım sağlık ocağına gidip kan testi versen beta hcgne baktırsan daha net olur. Benimde silik çıkmıştı
Beril123 Benim de silik çıkmıştı o şekilde öğrendim hamile olduğumu . Genelde silik çıkan herkes hamile oluyor sizin kini bilemem tabi ki ama isterseniz tekrar test yapın yarın sabah saatlerinde ben öyle yapmıştım daha sonra da kan vermeye gittim
Beril123 Benim bildiğim yanlış hatırlamıyorsam testler de ilk 10 dk önemli . 10 dk da silik bir çizgi oluştuğu için hamile olabilirisiniz . 2 saat sonra koyulaşması bir şey ifade etmiyor diye biliyorum
Ellu Beril123 evet öle yaziyo kullanis klavuzunda ama cok arkadasim var, önce hicbisey cikmadi sonra ertesi gün bi bakti silik citgi vardi ve gercekten hamile kalmislardi bazen oluyo öle😅
Hilalbasak Canim sanirim cok fazla idrar damlatmissin yani bu sekilde yanlis yorumlamis oluruz😐tekrar yapmani tavsiye ederim
Ellu Resimden anliyamadim ama silik cozgi varsa azda olsa kan da hcg var demektir, inshallah gönlünüzce olsun🥰
Mavilio2 Canım ilk 10 dk önemli ama silik cıkmışsa sen biraz da olsa ikinci cizgiyi görmüşsen hamilesindir:)