Doktor kontrolüm vardı, bilen bilir heyecandan günlerce post açtım😂 Allahıma şükür sağlıklı ve normal ilerleyen bir gebelik yaşıyorum. Bebeğimiz de 12. Haftada ve sağlıklı bir bebekmiş. Hatta ölçümde 13 haftalık çıktı🤭 sağolsun doktorum baya detaylı inceledi anlattı. Ama ben folik asit i bırakacak mıyım ve demir ilacı başlayacak mıyım sormayı unuttum ☺️ o da söylemeyi unuttu sanırım. Mesaj atarak soracağım, ama siz folik asiti ne zaman bıraktınız, demir ilacına ne zaman başladınız?