Burcu3506 benim yumurtamin catladigini görünce bide kanindaki progesteron hormonu seviyesine bakalım dedi.
Araştırdım kandaki progesteron seviyesi, yumurtanın iyi dollenebilme kalitesine sahip olup olmadığını gösteriyormuş. Progesteron hormonu (kadınlık hormonu) vücutta fazla olmayınca rahim duvarı kalinlasamayip, yumurta döllense bile tutunacak rahim duvarı bulamayınca gebelik gerçekleşmiyor.
Yani kandaki progesteron seviyemiz, yumurtladigimiz andan itibaren diğer regl başlayana kadar 10 - 20 arasında olması gerekiyormuş. Benim 4 işte. Yani ne yumurtamin kalitesi iyi ne rahim duvarı kalın 🥺🥺🥺🤷♀️
Masallah hergun bilgime bilgi katıyorum. Bebek istemesem insan anatomisini dahi bilmeyecektim 😔