Seranad benim de 32′de suyu azalmaya başladı. elimden geldiğince su içtim, havuç suyu içtim , serum aldım 35. Haftada biraz çoğalmıştı.Bugün 37. Hafta kontrolümüz vardı suyu tekrar azalmış. O yüzden haftaya sezaryenle alacak bebişi.Zaten amaç 37′yi geçmekti. Öyle böyle geçtik çok şükür 🙏