Duygudgn Kızlar bebişlerinizin boyu ve kilosu nedir acaba bizim ki 1122gr 35 cm ama bana biraz az geldi dr normal dedi ama tavsiye edebileceğiniz yiyecekler var mı 😂
Ygmrkmsl Duygudgn 26 haftalıkken gittim kontrole 1080gr 35 cm şimdi 27+3 haftalık olduk sütttt kaşar peyniri ☺️
Meltem34Alak Ben 27+1 de gittim salı günü 1100 gr dedi boyu 37 cm dedi şuan normal ama iç karnın dar o yüzden son aylarında bebiş kilo alamayabilir senin gibi zayıf bir kızın olabilir dedi 😔😔 Bende sağlıklı olsun gerisi önemli değil dedim doğduktan sonra anne sütü ile kilo alır inşaallah 🙈
Duygudgn Meltem34Alak maşallah canım hiç öyle ümitsiz olma belli olmaz 30 dan sonra hızlı büyüyorlarmış iç karnın darsa bile illaki büyüycek bende minyon biriyim ama bana öyle demedi dr