Mersin de yaşıyorum ama sıcaklarda bunalmamak için son ayımda Yozgat’a geldim kayınvalidemin yanında kalıyorum Yozgat Şehir Hastanesinde doğum yapacağım inşallah. Hastaneyle ilgili bilgisi önerisi herhangi bir yorumu olan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻