Pey Bende ara ara yaşıyorum, sürekli bişey olursa korkusu geliyor. Genellikle kafamı başka şeylerle meşgul etmeye çalışıyorum, birde elimden geldiğinde yanlız kalmamaya çalışıyorumki kötü düşünceler gelmesin.