Beyzan Hafissee dert hiç bitmiyor 💃💃 ben de yarın gidicem. Bakalım ne dicek sezaryen günü de Alcamo güne kadar geldi geldi gelmedi kendi bilir 😂
Hafissee Mavis_anne çatala yattım bişe soktular afedersin göremedim ben zaten parmagını soktu onu hissettim sonra bitti
seymoscuk Hafissee eli hariç başka bişey daha mı sokuyorlar anlamadım🤦♀️ bende persembe olcam çok gerginim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
orkide21 Nasıl doğum yapacağına karar verdin mi 😃 ben de 38 im bazen sezeryana kayıyorum ama genel olarak normal istiyorum korkmuyor değilim 😂 bebek kaç kilo olmuş bu arada
Eylulunannesi-2 Hafissee ben bugun yaptrdm hala acıyor sanki 🙄 neye göre oluyor bu hiç anlamıyorm. Catın basık dedi bana da. Sezryana gün aldk
Hafissee Eylulunannesi-2 hmm belki ondan acıyo olabilir canm benim ki anlık acıdı catım uygun olduğu için belki acımadı bilemiyorum ama sezaryen de dogum şekli boşver takılma 💐
HandeSM Hafissee bende bugün oldum gerçekten insanların abarttığı kadar yokmuş bende korkuyordum bakmasıyla bi sn sürdü
Multefithanim Bende bu cuma olucam çatı muayenesi. Su an 38+3 um. 7. Aydan beri squat öneriyor benim doktorum. Umarım benim çatımda uygundur☺️
eminedlmnn Hafissee sevindim sizin adınıza bu çatı muayenesi ile açıklığa bakma aynı şekil mi yapılıyor. Benim açıklığa bakıldı ama dediğiniz gibi olmadı kendimi çok sıktım ondan da olabilir ama bilemedim
Asyaayaz1 Ayy çok sevindim bol sguatlar ve merdiven inip çıkmalar olarak başarılar diliyorum 😍😍az kaldı az😍🌸🌸