Htcyalmanci Haftaya girdik çok şükür rahim bölgesinde ara ara ağrı oluyor 35. Haftadan beri hissediyorum bu ağrının sebebi nedir sizce sizde de oluyor mu
Htcyalmanci Papatyya doktora sordum normal dedi vücut kendini doğuma hazırlıyormuş perşembe kontrolüm var tekrar sorucam bazen nefesim kesilir gibi oluyor ağrı girince