Songul606_ Kızlar dün Bi yazı yazmıştım Kasıklarım da ağrı var belimde var dün gece hastaneye gittim sancı vardı ama acılma yoktur ve hiç gecmedi geceden belli ne yapmam gerek bilen var mı söylemesi ayıp cırcır olmuşum sizce doğum mu