Gerçekten aşırı sinirlendim bugün kontrolüm vardı erciyes fakültesinde normalde özele gidiyordum hep ama fakültede doğum yapmayı düşündüğüm için kontrole oraya gideyim dedim ve karşılaştığım rezalet yüzünden fakültede doğum yapmak istemiyorum ama annem illa fakültede yap diyor neyse yaşadığım olaya geleyim muayene odasına girdim uzan dediler uzandım ve kafamı çevirmemle alttan muayene ettikleri cihazı gördüm üstü kan ve kan pıhtıları doluydu Gerçekten çok tiksindim bebeğimin kafası hala dönmemiş 37 haftalık gebeyim ve bana 41.haftaya kadar bekleyelim dediler ve normalde haftada kontrole gelmem gerekirken 2 hafta sonra gel dediler Gerçekten midem bulandı daha sonra kalktığımda ise yattığım yerdede kan olduğunu gördüm.Böyle bir hastanede doğum yapmak istemiyorum.