Rfy Pandemiden dolayı dışarı çıktığımızda kolonya ya da dezenfektan kullanmak zorunda kalıyoruz. Kolonyanın hamilelikte bir zararı var mı? Bebeğe bir zararı olur mu? Bilgisi olan var mı bu konuda?