Ulkuduru Meraba anneler sezeryan doğumdan sonra kanamalarınız ne şekildeydi ? Benim doğumumun üstünden 15 gun gectı böyle cok aman aman bi kanamam olmadı bi duruyo bi başlıyo bazen kıpkırmızı bazende pembe normalmı böyle olması?
LivaveLeyla Ulkuduru çok normal canım benimde öyleydi bir var bir yok tam adetimi bebeğim 5,5 aylıkken görmeye başladım doğumdan sonra
glnzem Ulkuduru bende 28 gün önce sezeryan oldum hala lekelenme şeklinde kanamam oluyor bazen hiç akmıyor sadece tuvalete gidince akıyor normal yani
Slnnn1 Ulkuduru benim arada parçalı kanamam olmuştu çok korkmuştum ama bir şey olmadı doktor için temizleniyor dedi
Ulkuduru glnzem ilk doğumumda afedersiniz lastik gibi uzuyodu bundada böyle olunca korktum bi danışayım dedim teşekkür ederim 🌸