Beyzali o zamanlar ortada çoluk çocuk yok, bekarım. Komşumuz, çocuğunu 9 yaşında yaptırdı, bin pişman. Sağlıkçı olarak böyle düşünme sebebiniz nedir? Ben hep ne kadar erken o kadar iyi diye duydum. Çocuk bilinçli olunca korkuyo, zıpır zıpır yerinde durmadığı için iyileşme süreci uzuyo gibi gibi. Sizin o yaştan sonrayı düşünme sebebinizi merak ettim çünkü ben de yenidoğan sünneti düşünüyorum 🤷🏻♀️