Ipekbocugu Bebek telsizi olarak ne aldınız ? Memnun kaldınız mı Konu ile ilgili hiç bilgim yok, neye dikkat etmek lazım? Ebebekten bakıyorum fiyat aralığı çok geniş.
polyanne Ipekbocugu a101den almıştım indirimli gelmişti birkaç önce 22 aylık kızım için kullanıyorum şu an memnunum atarım isterseniz hangisi olduğunu
Beyzan Ipekbocugu evinizin şekline durumuna göre değişir ama eğer çok aşırı büyük bir ev değilse telsiz gayet yeterli ve fazla fonksiyonu olmasına da gerek yok bebeğin sesi size gelsin yeter bebek ağladığı anda telsizden basayım da konuşayım demiyorsunuz içgüdüsel olarak direk kalkıp yanına gidiyorsunuz. Ya da mesela bendeki telsizde basınca bebeğe müzik çalıyor ama yani bebeği radyo ile uyutmak gibi ses çıkartıyor gerek yok o şekilde müzik çalmaya falan.dediğim gibi tek lazım olan şey ses iletimi.bem de 2. 5 sene önce bimden almıştım hala kullanıyorum. Ama şu an üretimi yok o markanın. Ona benzeri wee well marka var