busra1997alpaslan2021 evlat sahibi olmak için onca çile çeken, maddi manevi yıpranan insanların yanında bu olay öyle kötü ki sabahtan beri ağlıyorum. Herkes anne olmamalı bakın baba demiyorum çünkü zor olsada bi evlat babasız olabilir ama annesiz olamaz. Bu kansız yaratık küçücük çocuklarını satmış gözü önünde istismar ettirmiş yazarken bile ellerim titriyor. En ağır şekilde cezalandırılsın ölmesin sürünsün o küçücük bedenlere yapılanı resim yaptırmışlar gördüğümde benim bedenim acıdı. Yemin ederim etimle kemiğimle nefret ettim ben bu insanlardan. Ulan benim 2,5 yıldır çocuğum olmuyor içimde bi kalp attırmak için varımı yoğumu ortaya koydum bu kansızları benim ve benim gibilerin eline versinler..!