Elzeyha canım bu 2. Gebeliğim 1. Gebeliğimde hiç yoktu zorla doğum yaptım hata olmadı sezeryana aldılar bunda ise 5 aya kadar çalışdım sonra tatile gittim orda hep geziyorduk misafir falan vardı oturmaya fırsat olmuyodu sürekli hareket halindeyim kızımda var onunla ilgilen ev işiydi falan derken akşam anca dinlenebiliyorum bence bu yüzden bu sefer açılmam oldu belkide 2. Hamilelik ondan olabilir tam olarak bilmiyorum 😊