Sisi Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim detaylı ultrason dahil genelde bebeğin boyunun uzun olduğunu söylemişlerdi artık hesaplanmıyor tabii de bugün kontrolüm vardı fl si 7.43 ölçüldü 7 ile çarpında 52 cm çıkıyor bana bu kadar uzun olmaz gibi geliyor daha doğuma var çünkü uzar illaki acaba yanlış mı hesaplıyorım yoksa ultrason mu yanlış hesaplıyor bi bakabilir msiniz birde bu haftalarda ki bebişi olanlar sizin boylar kilolar nasıl bu haftadan sonra uzaması duruyor mu acaba?
Seymamuge Sisi tam boy degil o zaten ortalama 35. Haftada benim kızımda 50 cmdi banada ilk baştan beri uzun boylu olacak demişlerdi
Ayse32 Sisi canım eltimin kızı 54 cm doğdu cok fazla uzamaz artık bu haftadan sonra ama Cok da uzun degil 🌸
DiDoCe Sisi Sizin yenidoğan kıyafetler boşa gidicek gibi duruyor :)) tabi o ölçümlerin hepsi tahmin, yanıltadabiliyor kilo gibi
Sisi Burcu_NFUE 64 mü😄 ay nasıl doğaacak o bebek o kadar ızun bebek çok çok nadir ben hiç duymadım 52 ve üzerine uzun diyorlar diye biliyorum hatta 48 49 cm de normal diyorlar
Sisi Ayse32 maşallah ilk kızım 52 cm doğmuştu buda o civarda olur gibi geliyordu 1 yada 2 cm uzar sanırım kız bebeğe göre uzun dediler boyu şimdiye kadar ama daha uzamaz sanırım son haftaları😇
ocak2021 Sisi usg de yanlış hesaplamış olabilir çünkü duruş şeklinden kaynaklı kemik iki ucu net alınamıyor ama ortalama olarak söyleniyor 50 cm de olabilir 52 cm de olabilir
rosatue Sisi fl hesabı yanılabiliyormuş. İlk doktorum bebeklerin boyları hesaplanamaz der hiç söylemezdi. İkincisi söylüyor ama şimdi de ben inanmıyorum 😒😂
Serapveminikleri Sisi yanlış çıkıyor hem kilo hem boy tahmini yaoiuor sanırım Dr benimde kızıma bacak boyu çok uzun demişti Dr lar 51 cm doğdu kilosuda özelde 36 haftada 3,400 devlette 3100 çıkıyordu kizim 38+6 haftada 3600, 51 cm doğdu
Sisi Serapveminikleri maşallah. Canım Allah bağışlasın bana ilk kzımda 52 cm 3450 dediler ertesi gün doğmuştu aynı şekildi ne eksik be fazla😇
Beyzan Sisi benim oğlum 52 cm doğdu 39+5 de. Bence çok fazla değil tabi genetik faktörler de var işin içinde
Sisi Beyzan ilk kızım 39+3 de 52 cm doğdu bu daha 36 haftalık 52 cm olunca yanlışlıkmı var diye düşündüm