Oznurkmnt Benim haftam henüz 25+4 dizden aşağı ve ayaklarım ödemli baya.parmağımı bastırınca çöküyo iz kalıyo ..Doktora geldim şimdi bunun için..İdrarda protein kaçağı falan olabiliyormuş diye okumuştum..Doktorum tahlil istedi sonuçları bekliyorum şimdi😏