Bebeğim kendi kendine bazen gazını çıkarıyordu ama doktor metsil verdi 3 haftadır kullanıyorum ama 1 haftadır bebeğim kabız oluyor sanki metsil iyi gelmiyor mu acaba gazınıda çıkarmıyor kabızlığı gidermek için ne yapmam lazım damlada az kaldı bitsin kullanmayacam artık