Sevgili anneler kamuda çalışıyorum bugün 32 haftalık oldum…yarından itibaren işe gidecem…doğumdan sonraya saydıralım bebişle daha fazla vakit geçirelim ,doğumdan sonra daha gerekli diye…aklıma şu takıldı acaba çalıştığım hafta içi günler mi sayılacak sadece, ’mesela bu hafta 3 gün çalışacam Çarşamba perşembe cuma….haftasonları ve bayram izni vs sayılmayacak mı ?