Öncelikle hamilesiniz tebrik ederim . Canınızı sıkmak istemem ama kan verseniz daha iyi olur. Benim aynen bu şekilde olmuştu. Erken gebelik testinde çift çizgi oldu. Kan değerim çok düşüktü ama. Sonra bryan düştü kimyasal gebelik dendi maalesef. Ama sizin geç dollenme de olabilir . Insallah da oyledir. Kan verin de içiniz rahat olsun