MMmommy 11+1im 1 haftadır kalp atışımı karnımda hissediyorum ara ara. Bebektir diyen oldu ama değil böyle bişey yaşayan oldu mu? Neden olabilir?
Cutebaby MMmommy sadece karında değil vücudun bazı yerlerinde de tık tık atar damar o 🙂 yani öyle biliyorum içiniz rahat etmezse doktora sorun
zehranurr MMmommy bende ilk 14. Haftada kasığımda hissetmiştim. Endişe etmeyin çoğu hamile yaşıyor bunu. Ben doktoruma söyledim normal dedi sizde yine kontrolünüzde doktorunuzla paylaşın isterseniz
MMmommy Deletedmom23234 ben de öyle düşündüm ama bir sağlık sorunu olmasından korktum karında kalp atımı hissetmek aort yırtılması gibi bileyin belirtisi olablrmiş
Deletedmom23234 MMmommy Her söylenene inanmayın lütfen 😍 hepimiz yaşadık bu haftalarda 1 2 ay sonra bebeğinizin hareketlerini hissedince anlayacaksınız aradaki farkı 🥰