Nurcinsunar Ne mide bulantısı ne kusma ne aşerme hiç Bi hareket yok bu şekilde geçirip cinsiyeti belli olan varmı?
akgunbirsen Nurcinsunar ben 21+4 üm dediklerinin hiçbirini yaşamadım cinsiyet kız ama alakası yok bence ☺️
Melisaesndmr Nurcinsunar yo hiç alakası yok kizim da ne bir kere bile midem bulandı ne kusma ne tiksinme hiç biri olmadi
ratatosk Nurcinsunar bilmiyorum sağlam ya da değil ama bi kız bi oğlan ikizlere hamileydim sıfır bulantı kusma hiç bir belirti olmadı. Bi arkadaşım onun da bir kızı bir oğlu var iki hamileliği de hastanede serumla geçti. Kişiden kişiye hatta hamilelikten hamileliğe bile değişiyormuş cinsiyet aynı olsa bile. Halk arasında bazı tahmin yürütmeler oluyor ama tutarsa tesadüf yani zaten 2 seçenek var ☺️
NurCeren00 Nurcinsunar ✋🏻Kızım olacak ❤️ Tek belirtim halsizlik, uyku, uyku ve daha çok uyku. 22+0 hiç midem bulanmadı, başım dönmedi. Ufak tefek şeyleri canım istedi ama aşerme boyutunda hiç olmadı.
Gulsah94 NurCeren00 ay evet aynı ❤️ Hep başım yastıkta olsun hiç kalkmıyım istiyodum yeni yeni açılıyorum ☺️ Ama hiç mide sıkıntısı yaşamadım benimde kızım olucak ❤️
gulin-35 Nurcinsunar bende yasamadım hıcbırını erkek bence bunyeyle alakalı bu durum cınsıyetle degıl
ATC Nurcinsunar benim ilkinde hiç bulantım olmadı aşerme de olmadı ama tabiki her gördüğümü aşeriyormuş gibi istedim😂😂😂😂 ikinci de de 1-2 hafta mide bulantısı oldu ikisi de erkek
bastille Nurcinsunar evet 14 haftalık hamileyim hiçbiri olmadı özellikle aşermenin tamamen psikolojik olduğunu düşünüyorum. erkek cinsiyeti