Edibeda şöyle bende daha almadım ama 2 ay doğum öncesi 2 ay doğum sonrası şekilinde 4 aylık bir rapor ödemesi yapılıyor asgari ücret üzerinden baz alırsak kesintilerle 10.000 kesin vardır diye düşünüyorum şirketin raporu bildirme şekline görede 2 ay veya 4 ay toplu şekilde yatırıyor parayı sgk yaşayıp görücez 🙏🏼