Yamacin-Annesi Yarın eşimle ilk evlilik yıldönümümüz sizce ne yapmalıyım ne yapabilirim fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
belisslinaa Yamacin-Annesi bi tane gömlek almıştım tudorstan eşim de eve çiçek göndermiş o çiçeği de koyarak güzel bi sofra hazırladım yere de mum ve Gül yaprakları koymuştum karanlıkta çok güzel olmuştu deneyebilirsin 🥰