Benimde canım çok tatlıdır. Suni sancıyla doğum yaptım hatta ebe bana kızım sen bugüne kadar hiç iğnedemi yemedin dedi. Anlık oluyor işte ama sonrası gerçekten büyük rahatlık. Her işinizi kendiniz yapıyorsunuz. Ben doğumdan 3 saat sonra dışarı hava almaya çıkmıştım.