Deniiiza Haftaya tam 12+4 ken ikili tarama için gidicem. Cinsiyet belli olur mu acaba çok merak ediyorum. Sizlerde ne zaman belli oldu
Annesininkuzusu01 Deniiiza Ben tam 12 de gitmiştim tahminen kız demişti. 13+2 de kesin erkek olduğunu öğrendim
bebeko12_15 Deniiiza benim 12.haftada belli oldu tabi bebeğin göstermesine bağlı ikili test içinde doktor gerek görmedi ense kalınlığı normal diye şükür
Deniiiza Annesininkuzusu01 bebeko12_15 gokturkefe Simsekbebekannesi peki bebislerin hareketi ne zaman hissedilir acaba😊
gokturkefe Hafta da yaptırmıştım bende doktor renkli bakmıştı kesin erkek demişti şuan netleşti zaten 😊
Annesininkuzusu01 Simsekbebekannesi Özel hastaneye gittim devlet hastanesi arkadaşıma 20. Haftada zorla söylemişti görseler bile söylemiyorlar dedi
gokturkefe Deniiiza ben 17+6 da hissetmeye başladım canım 2 gündür filan hissediyorum ilk gebeliğim 😊