7+6 dayım ve pazar günüü akşam saatlerinde vajinadan koyu kıvamlı akıntıyla beraber et parçası gibi bir şey geldi aldırış etmedim ama bugün de aynısı oldu sizce normal mi doktora gitmem gerekiyor mu acil cevaplar mısınız lütfen internetten baktım erken düşük diyor 😔😔😔🙏🏻🙏🏻