gokturkefe ben de ilk 17. Haftada pıt pıt hissetmeye başlamıştım. Şimdi 23. Haftaya geldik içimde bi dalgalanma gibi bi his oluyor ve genelde sağ tarafımda bi yere yaslanıyor. Taş gibi oluyor artık ayakları mı sırtı mı neresi bilmiyorum ama tekme hareketleri vs hissedilmeye başlandı.