Kızlar 20 günden fazla yatıyorum. Kahve lekelenmeler hep devam etti. 2 güne bir kırmızıya benzer geliyor bir seferlik sonra bir daha yok. Hemen panik olup kendimi doktora atmak istemiyorum daha haraket edip zarar vermeyeyim diye. Devamlı gelmiyor. Bugün yine geldi. Sizce doktora gideyim mi? Kanama alanı yaşayanlar yazarsa sevinirim.