MerveSglk95 Gamzeoks uzun kollu citcitli badilerden aldik biz citcitli kundak aldik muslin bez ince ortulerden aldik odasina dolap aldik ilk oglumdan kalin battaniye puset vs seyler var zaten bide esim uygun fiyata bez bulmus bez aldik😀
aysnozkn2 Gamzeoks çok fazla yenidoğan almayım 3 6 alın genelde benim 2. Olunca hemen hemen her şeyi hazır cinsiyet farklı olunca ona göre takım alıyorum
dertist Gamzeoks benimde ekim sonu dogumum herseyini hazirladim birde benim ikinci oldugu icin cok birsey almadim yikayip utuledim bi cantami hazirliycam cok rahatim
aysnozkn2 Gamzeoks yani yine bi iki takım olsun😅😅 ama en mantıklısı bende oğlumda yeni doğan çok almadım hemen büyüyorlar zaten