Aysee21 Ankara şehir hastanesinde doğum yapicam artık sancı odalarina refakatçi aliyolarms ben eşim olsun istiyorum illaki yanımda kadın mi durması lazım erkek almiyolar mi bir bilgisi olan var mi
Suleasyaa Devlet hastanelerinde genelde erkek almıyorlar başka gebelerde olduğu icin sanci odalarında falan. Hatta doğum sonrası özel oda değilse erkek yine kabul edilmiyor