Ben 6+3 te gittiğimde cok derinden geliyordu fazla duyulmuyordu alttan ultrasonla bakti doktorum.
7+4 te tekrar gittim gitmeden 1 lt su icmeme ragmen ustten net duyamayacagimiz icin alttan bakti tekrar. Güp güp duyduk sonunda💟
Ustten gorunmuyorsa alttan baktirin sonucta doktorunuz sizin icin kotu olan bi seyi yapmaz ben 4 haftadan beri gidiyorum ve her seferinde alttan bakiliyot ustten cok anlasilmadigi icin hic bir sorun da yasamadim