Sabahları ılık su iciyorum, sonra activia probiyotikli yoğurt içine armut, kayısı, çilek gibi meyveleri doğrayıp yedim. Yapabilirsem de sabah veya akşam yürüyüş yaptım. 1 hafta da düzene giriyor ama ben dikkat etmezsem yine kabız oluyorum. Bir de tuvalette ayağının altına tabure gibi bir yükselti koymayı dene.