Sibelfeyda Oğlum şuan 8 gündür yoğum bakımda bende sezrayan doğum yaptım o gelene kadar çabuk toparlanmam için bir öneriniz yokmi 😒
Esraytmv28 Sibelfeyda bende aynı durumdayım canım 7 gündür küvezde moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum sütüm kesilir diye korkuyorum yanında birisi kalsın sık sık yemek ye çünkü insan çok halsiz düşüyor ılık duşunu ihmal etme ilaçlarını da düzenli kullan çok şükür ben erken toparladım
ozge8- Sibelfeyda enfeksiyon dan korkmayın Allah buyuk cok zor dogumum oldu 15 saat normal dogum olcaktı 10 cm acılmamla sancı cek sonu sezeryan bebegım de dogum esnasında enfeksiyon mikrop kaptı belinden sıvı alındı 10 gun antibiyotik tedavisi uygulandı cok sukur duzeldı
bitanembugram Sibelfeyda Allah sizin de diğer kardeşlerimin de yardımcısı olsun inşallah bebeklerimize sağ saglim sağlıklı bı şekil de kavuşuruz benim oğlum da 24 gündür kuvez de kalıyor. Bol bol yürü hiç ameliyatliyim yatayım ben diye düşünme ben çok hareket ettim toparladım çok şükür az biraz uç kısmında hafif bı ağrı var ama evimin bütün işini v.s yapabiliyorum her gün ılık duş al hangi ilacı icmen gerektiyse onları vakitli iç bol bol sıvı tuket geçmiş olsun
Sibelfeyda Esraytmv28 benimde şuan öyle kanında enfeksyon var bu haftda kalcakmis gidip goremiyom izin vermiyolar 😒
ozge8- Sibelfeyda 4 gün yogun bakımda yattı 5 gunde anne bebek gözlem odasında beraber kaldık toplam 10 gün
ozge8- Sibelfeyda bizde 4 gun goremedık enfeksiyon katında oldugu ıcın yasaktı gece gunduz aklım kızımdaydı sut sagdım sagdım gonderdım
Sibelfeyda bitanembugram Amin inşallah sizinde peki yarının çabuk toparlamasi için bir ilaç kullandnmi
bitanembugram Sibelfeyda Doktorun yazdıklarını diyim isim olarak unuttum inanın evde de değilim fitil, büyük tuvalete cikabilmek için toz ilaç,antibiyotik,parol bunları verdi kontrole gidince sadece iz kalmasın diye krem verdi
Sibelfeyda bitanembugram banada bitane krem vermiş cnm sürerken çok yaniyo ve acikmi bıraksam kapatsam mi bilemdm
bitanembugram Sibelfeyda benim ki hiç yanmıyor bısey de yapmadı ama biraz açık birakmak iyi gelir hava alır ben koltuğa uzaninca biraz donumu aşağı indiriyorum arada yanma oluyor çünkü rahatlıyorum öyle