Sedayznn Kızlar 15.haftadayım ve 2gündür belimde sızı gibi bişi var çok az da agrı bu haftalarda bu normal mı acaba çalışıyorum yoruluyorum mu ondanmı yoksa bu haftalarda oluyor mu ?
Nuremo Sedayznn aslnda normal canim ilk zamanlar cok oluyor.. ama doktoruna bnce sor bir baksn belli olmaz
Elanaz Sedayznn Bende de oldu, hatta ara ara hala oluyor. Doktor normal, rahim büyüyor, bebeğe yer açılıyor dedi. Bir sorun olsa onun ağrısını anlarmışım.
Aysenurtsr Nasil bir ise sahipsiniz bilmiyorum ama, ben ogretmenim o haftalarimda belim agrirdi hep. Ayakta kaldigim icin. Etkisi oluyor malesef.
Duygu_k 14+4üz bugün, ben de işim gereği günün ortalama olarak yarısını ayakta geçiriyorum ve son günlerde akşamları özellikle uzandığımda dönemeyecek kadar zorlandığım oluyor belimden ötürü. Sanırım normal bu haftalarda🙄