Merhaba kızlar 🙋🏻♀️
Ben yaklaşık 2 aydır kalpte ritm bozukluğu yaşıyorum. Genel olarak gebelikte bu tür durumlar yaşayabiliyor, doktorumda söyledi. Kan değerlerime bakıldı kan ilacına da başladım ama kan ilacına başladığımdan beri bu durum daha da arttı. Sabah uyandığımda gün içinde 1 saate yakın ayakta kalıyorsam eğer hemen ritm bozukluğu yaşamaya başlıyorum. Nabzım normal seyrinde 70-90 arası ama ritm bozukluğu(ekstrasistol) oluyor. Bugün de kardiyoloji de randevumuz var. Var mı aranızda benim gibi bu durumu yaşayan?