Fabulousmom o konuda tam bilgim yok ama sigorta işi için hamile kalmadan sigortayı yaptırmanız gerekiyo ve belirli bi süre geçtikten sonra gebe kalmanız gerekiyo sigortadan yararlanmanız için, hamile kaldıktan sonra sigorta yaptırırsanz hemen hemen dogum paketi fiyatına geliyo, ben gebe kalmadan 1 sene önce yaptırdım sigortayı gebe kalınca sigortayı yenilettim ve dogum paketi eklettirdim o şekilde faydasını görmüştüm geçen sene 1800 tl gibi bi fiyata yaptırmıştm sigortayı dogumuda ücretsiz yapmıştım, bu sene yine gebe kaldım ama sigortamda dogum paketi olmadıgı için dogumu karşılamadı isterseniz dogum paketini ektsra olarak ekleriz ama 7 8 bini bulur demişlerdi