Herkese selam🥳 2 aylık hamileyim bende daha yeni öğrendim🥰 herkes uyku bastırması problemi yaşarken bende aksine uykusuzluk problemi var sabah 5-6 gibi dinç bir şekilde uyanıyorum gün içi uyku problemimde olmuyor çevremde bu şekilde olan hiç yok. Aceba aranızda benim gibi olan var mı?🤔🙋🏻♀️