ecem1991 benim doktorum da Zahide küçük 💓 Söylediklerinizin her birine katılıyorum. Ben doğunun bir ilçesinde ve henüz hamile değilken takip etmeye başlamıştım kendisini ve hep tayinimizin Ankara’ya çıkacağından habersiz keşke benim olduğum şehirde olsaydı derdim.Sürpriz bir şekilde tayin Ankara’ya çıkınca ve biz bebek düşünmeye başlayınca henüz ortada bebek yokken bile ona gitmeye kararlıydım. Nitekim hamile olduğumu öğrenir öğrenmez ona gittim ve geçtiğimiz perşembe sezaryen doğumumu gerçekleştirdi. Allah ondan ve hamilelik-doğum sürecimde karşılaştığım tüm koru hastanesi çalışanlarından razı olsun. Hepsi birbirinden kibar ve özenli. Prenses gibi davranıyorlar ☺️