1EmineYurtseven Meraba tatliş anneler ve anne adaylari bu gun doktor kontrolum vardi gittim . Bebegimin başı asagi inmis 37 +2 deyiz sizce dogum ne zaman olur . ?
Deletedmom_5 1EmineYurtseven benimde 2 haftadır başı asagıda ama kanala girmedi henüz hiç sancımda yok 🤷🏻♀️
Esbebeginannesi 1EmineYurtseven ben de 37+3 haftaligim benim bebegimin de başı aşağıda doğum kanalına girmiş bekliyoruz bakalim😊
Betullll99 1EmineYurtseven ay aynıymışız 😁benimde bebek basi aşağıdaydı bugunde kasiklarimda hissediyorum ara ara da sancı oluyor yakın galiba🤔bi an evvel gelsin diye gozune bakıyoruz 😀
Papatyya 36+6 yım bnde dün geceden berı ara ara gelıp gıden sancım var gece uyutmadı bıle benıı bel ağrmda var midem bulanıyr ne yapsam bılemıyrjm 😔😔 benım bebgımımfe bası aşagıdaydı gecen cuma kntrolum vardı ama nst de sancı fılan çıkmamıştı
Sevda_keskin94 Deletedmom_5 bel agrım ve ara ara hafif kasık agrım oluyor cumartesi çatı muaynem var 😥
Ladybird25 1EmineYurtseven benim bebeğim 26. Haftadan beri baş aşağı 38. Haftadayız ne gelen vaaarrr ne gidenn 🤔
Deletedmom_5 Sevda_keskin94 benim doktorum şehir dışına cıkmış başka doktora gittim oda ben çattı muanesi etmiyorum dedi açıklık olup olmadığını merak ediyorum çocuk aşağıya baskı yapıyor
1EmineYurtseven Deletedmom_5 bende daha cati muayenesi olmadim doktorum eger nstede sanci cikarsa ederiz dedi.