Kızlar selam, bugün çatı muayenem vardı 38+2 yim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki gram acı hissetmedim 🐣 Yani tabiki herkesin acı eşiği farklıdır ama kendinizi buradan etkilenerek şartlamayın sakın saniyelik bir olay zaten🌸 Çatım çok müsaitmiş normal doğuma, bebişim kanala tam girmemiş ama yönelmiş🤷🏼♀️ Ama şöyle ki hiç açıklığım yoktu🥺 Doktorum biraz zorladı muayenede kafasına falan dokundum dedi hatta bebişimin😂 Artık bir cm açıklığın var bol bol yürü haftaya kadar dedi. Size sorum bu bir haftada açıklık artar mı? 37den beri düzenli squat, esneme hareketleri yapıyorum.Hurma yiyorum. Hamileliğimin başından beri yürüyorum zaten. Ama hiç açıklık olmamış🥺 Bu 1 cm i açmam lazım önerileriniz var mıı?😅