Funda2735 Ben ağrıdan ötürü takamadım. 85 ti , 95 oldu. Şuan 33. Haftadayım ve maalesef sarktı. Şu 1 aydır takıyorum. Mutlaka takın 🤦🏻♀️
hiç bir sütyenim olmuyor bana artık. Olanlar da aşırı büyük gösteriyor o yüzden toparlayıcı takıyorum şuan 🤦🏻♀️