Halidebilbik Kızlar 16 haftalık olduk ama cinsiyetini öğrenemedik bebek bacaklarını kapatmıştı göstermiyor dedi doktor biraz önce kan verdim 3lü tarama testi için sonuçlarda cinsiyet ile alakalı bir şeyde söylüyorlar mı bilgisi olanlar yazabilirmi lütfen 🙏
Aysenurctn32 Halidebilbik söyleseler bile detaylı ultrasona kadar beklemenizi öneririm bana 18. Haftamda kız denildi 20. Haftamda detaylıda erkek olduğunu öğrendim. Başka hastaneye de gidip teyit ettirdim erkekmiş.
Sevilss Halidebilbik 3 tarama testi bebekteki down otizm sendromu riskini gösterir cinsiyetle alakası yok.
Seydacann Aysenurctn32 tek doktor bir seferlik mi kız dedi banada hep kız diyorlar değişme şansı varmı acaba ya😓 çok alıştım hayal kırıklığına uğrarım
Aysenurctn32 Seydacann valla bizde çok şaşırdık hatta alışveriş de yapmıştık oğlumun 2 tane kız kıyafeti var şuan diğerlerini değiştirdik ama onlar kaldı. Detaylıda cinsiyetini sorduğumda erkek dedi “ne” diye bağırmışım bir an. Ordan çıkınca başka bir hastaneye daha gittik pipisine kadar çekip gösterdi..Tekrar o doktora gittiğimde kız demiştiniz dedim yanılmışım dedi.