Seydaa06 Güzel hamileler güzel anneler, eşinize ilk evlilik yıldönümünüzde ne hediyeler aldınız günü nasıl geçirdinizzz fikir verir misiniz🥰
Esen3535 Seydaa06 ben eşime bişey almadım bana pırlanta yüzük almıştı küçük Bi otel ayarlamıştı ama sonunda dönüş yolunda kaza yaptık 😭😔sonu kötü bitmişti
Seymamuge Seydaa06 eşime hediye almamı sevmiyor o bana ayır her özel günde 😬 ilk evlilik yıldönümünü nasıl kutladık çok hatırlamıyorum ama sanırım evde yemek yemiştik
minnakanneeee Seydaa06 walla daha bişey yapmadm çünkü daha bir kaç ay var ama eşime açık açık bana hasir bilezik alacaksın alacaksın dedim almasa yıl boyu makarna yapacam dedim
Seydaa06 Esen3535 ayy çok geçmiş olsun 🥺🥺 tek onun alması olmaz diye düşündüm aslında o yüzden biraz araştırayım dedim 🥰
Esen3535 Asyaayaz1 amin inşllah canm güzel Bi yer ayarlayabilirsin hediye almaktansa Benim hoşuma gitmişti başbaşa yemek güzel oluyor
Seydaa06 Seymamuge bizim özel günlerimiz hep covid denk geldi şimdi hazır açılmışken heralde dışarıda oluruz 🥰
zeytinkiz Seydaa06 eşimde bende o dönem işten ayrılmıştık Pandemi yüzünden eşim 3 ay iş bulmadı ona rağmen aylardır istediğim inci kolye vardı onu almıştı 🤭 ben ne aldım hatırlamıyorum valla 😆 1. 5 yıllık evliyiz.
Seydaa06 zeytinkiz maşallah size ince düşünceli eşiniz 😇😇 bizim 10 gün kaldı vallahi şaşmış durumdayım
zeytinkiz Seydaa06 dogum gününde tur hediye almıştım ama ben. 2 gcee 3 gün falan gayet güzel kaçamak yapmıştık 🤭 öyle bişey düşünebilirsiniz izni falan varsa.
Elifggnc Seydaa06 sanırım Ankaradasın ben hediye almıcam, Ankarada aklımda iki mekan var sana orayı önerebilirim benimde cok az kaldı yıl dönümüme o mekanlardan birini ayarlıcam yemek icin 😂
minikprensimmm123 Seydaa06 Hiç bir şey yapamadık çünkü düşük yapmıştım evlilik yıldönümünden Bi iki gün önce hiç aklıma bile gelmedi çok buruk geçirmiştik