Meryems1 15+4 günlük hamileyim 2 gündür 2 kere sadece bi pıt pıt 2 kere bi vurma şekli gibi garip bisi hissettim gaz değildi eminim ama hareketmiydi degilmiydi onuda bilmiyorum nası bisi ilk hareketler bana anlatirmisiniz :)
ilkgozagrimhavinim Meryems1 15.haftada bende sırt üstü yatarken 2 pıt şeklinde hissetmiştim. 17.haftaya kadar bi daha hiç hissetmedim. 17de başladı durmaksızın her gün hissetmeye başladım. Nadiren arada bi gün falan hissetmiyodum. Şimdi 20.haftadayız bariz kayıyo sırtını yaslıyo vuruyo takılıyo içerde😅
ebruyusuf Meryems1 Ben ilk hissettiğimde kalp atışı şeklinde hissetmiştim :) 20 haftalıkken hissetim❣
istanbul3434 Meryems1 ben de 16da sanki kelebek kanat cirpiyor gibi pir pir hissetmistim. 20lerden sonra belirginlesmeye basladi🥰 saglikla kucaklayin
Meryems1 ebruyusuf ben dün nescafe içtim sonra düz uzandım bi pıt dedi ama umursamadım anlamadım çünkü 😆
Meryems1 istanbul3434 aminn inşallah peki hissettigim aceba bebek hareketimiydi gerçekten inşallah bidaha hissederim
ilkgozagrimhavinim Meryems1 emin olamıyorsun en başta. Bende emin olamamıştım damar attı falan sandım. Ama sonra hareketleri net hissetmeye başladığında anlıyosun ki o hissettiğinde hareketiymiş🤗
Meryems1 ilkgozagrimhavinim ay ne kadar güzel aceba bidaha ne zamn hissederim 😆😆 çok merake ttim şimdi
Bsradnz18 Meryems1 bizde 15+3 3 gündür pıt pıt hissediyorum bide biryerde toplanma gibi oluyo bende hep hissetmiyorum nadir bundan sonra hep hissedicez inşallah canım 🌸🤲🏻
Beyzalpay Meryems1 aa bende 15+4um benim 2. Gebeligim benimde 14. Haftada basladi bebisin hareket etmis 😀 dunde karnim resmen yamuk duruyodu sag tarafa toplandi bi anda 😀😀🤦♀️
Meryems1 Merveclsz belkide dikkat etmiyorsundur çünkü bende ilk defa yani hissettm onu bile ayırt edemedim